torsdag 19 december 2013

You raise me up...

 
Kära Älskade Föräldrar
 
 
Jag behöver nog inte längre
 
uttrycka hur oändligt mycket
 
jag Älskar och Saknar er
 
Inte en dag utan er i mina tankar
 
Tack för allt ni gjort för mig
 
och mina barn...
 
 
Tack för värdegrund som bär mig
 
Tack för Värme och för Kärlek
 
Tack för kloka ord och skratt
 
Tack för Omtanke och
 
Trygghet...
 
 
Idag är min födelsedag
 
Jag önskade mig att idag 
 
besöka graven för att
 
tända där ett ljus
 
och bara vara
 
ett med
 
stunden
 
"För dyrt att köra"
 
sade han som
 
alltid fått
 
er hjälp
 
 
Ni gav honom
 
er tillit
 
traditioner
 
ingenjörsring utav guld
 
kontanta medel
 
råd och stöd
 
Ringen blev han av med
 
Medlen de försvann
 
Och nu är ni borta
 
 
Ni missar inte
 
tomma löften
 
tomma ord
 
Lögner
 
och
 
en
 
galen
 
värld
 
 
Det jag
 
vill visa er
 
är ögonblick
 
av Lycka
 
Ljus
 
och
 
Glädje
 
som
 
barn
 
och
 
barnbarn
 
skänker
 
mig...
 
 
 
 
Älskade - Saknade
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar