tisdag 22 mars 2016

Nyfiken granne

Jag har svårt tro att du Nyfikne granne, förväxlat mitt namn med ditt... då du i slutet av förra veckan, felaktigt fått mitt brev i din brevlåda. Idag tidig Måndagförmiddag låg ett brev i min brevlåda. Innehållet mycket personligt. Kuvertet var buckligt. Uppångat och slarvigt återförslutet i sidor och mitt på...
 
Måste varit spännande att hålla mitt brev i din hand och låtit klåfingrigheten råda? Och jag antar att du sedan slängt dig på Google och funnit mig här... Du har ju haft hela helgen på dig att läsa. Men... å andra sidan tycks du ju sakna läskunnighet eftersom du öppnat min post.
 
Fick du stillat din nyfikenhet?


*****


Kära Läsare


Jag kommer kanske inte

att uppdatera

lika ofta

som

tidigare



Läs gärna 

gamla inlägg

Börja från början

Januari 2012



Läs även

inlägg

från Maj 2015

"Undo"

http://gyllensparre.blogspot.com/2015/05/undo.html

"Räfst och rättarting"

http://gyllensparre.blogspot.com/2013/03/rafst-och-rattarting.html

som

beskriver

vem jag är

och

var jag

varit



Jag läser alla

era kommentarer

och besvarar

era mail



If you want to

change

your life

you need to

change

your

priorities

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Alltid en språklig glädje att läsa dina inlägg så jag ska bläddra bland de första. Du skriver med stor känsla och humor som går rakt in i en. Fyndigt med gamla svartvita pausbilden från tv. Var rädd om dej / P

    SvaraRadera