måndag 23 juli 2018

Skam den som ger sig!

Hej igen...

efter ett års tystnad. Så har det blivit av flera skäl. Skriver nu från telefon som jag inte är van vid. Hoppas kunna skriva mer framledes. För kanske har ni undrat var jag tagit vägen?

Finns mycket att reflektera över i och utanför vårt land. Det är val om drygt en månad...  

Vår yttrandefrihet är alltmer inskränkt och är man inte politiskt korrekt sätts likhetstecken med att vara islamofobi, homofobi osv.

Sverige kallar jag numera Absurdistan - för ju mer galet och inkonsekvent allt är, desto bättre.

Integration - är överhuvudtaget inte möjlig när de berörda inte vill integreras. Man tillåter koranskolor, böneutrop och så vidare, tillåter och uppmuntrar parallella samhällsstrukturer...

Ringer man 1177, kan man välja språket arabiska och somaliska. Då kommer man fram omgående. Är man svenskspråkig, är väntetiden ofta en timme. 

Nu avslutar jag för denna gång och hoppas ni kan läsa vad jag skrivit. Har ingen aning alls om hur stor text det är. Bilder får ni vara utan till dess jag får bättre redskap.

Stor Kram!!!





1 kommentar:

  1. Har saknat dig o det är gott du är tillbaka!!! Kram �� Krister

    SvaraRadera