torsdag 11 december 2014

Love is in the air...

Det finns en Man i mitt liv...
 
 
Från Åsa, utanför Kungsbacka.
 

Han är varmhjärtad, intelligent och klok. Attent och belevad. Han är stilig, har charm och utstrålning.
 
Pondus och karisma. Mån om sitt yttre och öppen för att ta till sig nya kunskaper...
 
Han är snygg. Och jag älskar att dra mina fingrar genom hans silverfärgade hår... 
 
Han är mycket social, uppmärksam och vid behov är han mycket analytisk. 
 
Jag tycker om när han ser på mig med sina vackra ögon och vita leende. 
 
Han uppskattar god, vällagad mat och trivs bland likasinnade.
 
Han kan vara barnslig, har mycket humor och är kreativ.
 
Hans ledord är; Vänskap, Kärlek, Sanning.
 
 
OCH TROHET.  
 
 
I nästa inlägg tänker jag publicera hans bild!
 
 
STAY TUNED!
 
 
 











 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar